loading...
pOfaK
hosein heidari بازدید : 28 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

قلبت سرده عشق میخوای چیکار // رفتم من مثه بارون ببار
دل من امشبو آسون بخواب // خوب میشه کم کم آسوده باز
غیب بشو دور برو نَمونه اثرت // موی روی سینکا شونه ی سرت
حوله رو دره،کلید منه // خاطرات رو هم آشغالی میبره
از توی تابوت عجوزه ی مارمو // برد منو جایی که همه جوره تار بود
تاریک ، ته توی غار کو // آروم ، نمی شد تا که بشم نابود ، داغون
تنها منم توی سیل بارون // شکسته بادبون هر دوتا پاروم
غرق زیر زانوم ،سست دوتا بازوم // منم مثه هامون ، شده بودم جادوت


کروس 1 :

امروز بدون روز آخره تو با منه // امروز بدون روز آخره تو با منه
میگی جور نیستیم اصلا ، داریم دور میشیم از هم // میگی جور نیستیم اصلا ، داریم دور میشیم

ورس 2 :

شب گذشت، صبحت بخیر // قربون اون چشمای خوشگلت
برا حل مشکلت نیستم دکترتت //و بدم نسخه بهتو بشم اوسکلت
هرگز نمی تونی بکنی ترکم // هرگز نمی تونی بکنی درکم
ندیدی قبلا نیست کسی بعدم // عاشقـمی چون معلومه فرقم
شکل قلبم عشق غروره // انعکاس نوره ، جامه بلوره شکسته شد ،بازیچت // پایین ماله پاشنت ،قالیچت



بریج:

هرچی دور میشم میگی بسه نرو // بدون تو نداشتی قدر قلب منو

من نمی شم دیگه داغون نرو تو // آسون تر خب

از یادم می رفت ای کاش صورت تو // بودن تو ، تو رنگ صاف

نمی خوام دیگه بدونم چی میگذره تو سر تو // گمشو از من سریع دورتر بشو


ورس 3
:


اختصاصی رپ مافیا
دور شین از من عشقای پوشالی // دور شین از من حسای تو خالی
دیگه نمی کشم آخه به کی بگم // این همه گله ام رو ، دردای دلم

برا همینه وقتی پایتختیم // مو هاتو میکشم تا که خم شی

پشتت به منه و فاز وحشی // ناله ی افرا با یه تشدید

دل پر نفرت حیف از یک سال // درسای عبرت و حسم بهم داد

مست حیرت ایذن اَ یه سال // قسمته انگار سیل از چشمات



کروس 3
:

امروز بدون روز آخره تو با منه // امروز بدون روز آخره تو با منه

میگی جور نیستیم اصلا ، داریم دور میشیم از هم // میگی جور نیستیم اصلا ، داریم دور میشیم

کروس 1 :

امروز بدون روز آخره تو با منه // امروز بدون روز آخره تو با منه

میگی جور نیستیم اصلا ، داریم دور میشیم از هم // میگی جور نیستیم اصلا ، داریم دور میشیم


ورس 2
:

شب گذشت، صبحت بخیر // قربون اون چشمای خوشگلت

برا حل مشکلت نیستم دکترتت //و بدم نسخه بهتو بشم اوسکلت

هرگز نمی تونی بکنی ترکم // هرگز نمی تونی بکنی درکم

ندیدی قبلا نیست کسی بعدم // عاشقـمی چون معلومه فرقم

شکل قلبم عشق غروره // انعکاس نوره ، جامه بلوره

شکسته شد ،بازیچت // پایین ماله پاشنت ،قالیچت



بریج
:

هرچی دور میشم میگی بسه نرو // بدون تو نداشتی قدر قلب منو

من نمی شم دیگه داغون نرو تو // آسون تر خب

از یادم می رفت ای کاش صورت تو // بودن تو ، تو رنگ صاف

دیگه نمی خوام بدونم چی میگذره تو سر تو // گمشو از من سریع دورتر بشو


ورس 3
:

دور شین از من عشقای پوشالی // دور شین از من حسای تو خالی

دیگه نمی کشم آخه به کی بگم // این همه گله ام رو ، دردای دلم

برا همینه وقتی پایتختیم // مو هاتو میکشم تا که خم شی

پشتت به منه و فاز وحشی // ناله ی افرا با یه تشدید

دل پر نفرت حیف از یک سال // درسای عبرت و حسم بهم داد

مست حیرت ایذن اَ یه سال // قسمته انگار سیل از چشمات



کروس 3
:

امروز بدون روز آخره تو با منه // امروز بدون روز آخره تو با منه

میگی جور نیستیم اصلا ، داریم دور میشیم از هم // میگی جور نیستیم اصلا ، داریم دور میشیم

برچسب ها تکست اجتماعی3 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 706
  • بازدید کلی : 15,016
  • کدهای اختصاصی