loading...
pOfaK
hosein heidari بازدید : 28 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)

حلول ماه مبارک نوروز بر تمامی فجر آفرینان عرصه ایثار و پیروان آن حضرت صلوات

به غضنفره می گن از کجا عرق خوری رو شروع کردی

می گه از زیر بغل دوست دخترم

قاضی: چرا دست کردی تو جیب این آقا

غضنفره: جناب قاضی خیال کردم جیب خودمه

قاضی: پس چرا پول هاش رو برداشتی

غضنفره: یعنی اختیار جیب خودم رو هم ندارم!!!

غضنفره را از مدرسه اخراج می کنند.پدرش میاد پیش مدیر و میگه: چرا بچه منو اخراج کردین؟ معلم: آخه ازش پرسیدم “تخت جمشید” رو کی آتیش زده جواب نداد. پدر ترکه هم با قیافه طلب کار گفت: ای بابا این که دیگه اخراج نمی خواست! من خودم نجارم- برای جمشید آقا یه تخت جدید می سازم!!!

ازغضنفره می پرسن کجای تهران می شینی می گه هرجاخسته شدم!!!!

غضنفره به دکتر رفت و از دل درد شکایت کرد.دکتر از او پرسید: چی خوردی؟ ترکه گفت: خربزه-عسل-تخم مرغ-ماست-ماهی-نمک-شکر ! دکتر هم شاکی شد و گفت: تا شب خواهی مرد.اگر هم نمردی خودت را از کوه پایین بینداز- مردتیکه خر!!!

برچسب ها پیام تبریک غضنفر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 897
  • بازدید کلی : 15,207
  • کدهای اختصاصی