loading...
pOfaK
hosein heidari بازدید : 52 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

رفتم خونه دوستم کامپیوترش خرابه میگم پاورت سوخته کامل! میگه یعنی یکی دیگه بگیرم ؟

میگم پـَـــ نــه پـَـــ سوختگیش جدی نیست پماد سوختگی بزنی خوب میشه

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
رفتم دنبال دوستم، زنگ خونه رو زدم میگم منتظرم، میگه بیام پایین؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بیا بالا پشت بوم، با هلیکوپتر اومدم

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
از خونه زنگ زدم فست فود غذا بیارن طرف میگه بفرستم واستون؟

میگم پَـــ نَ پَـــ آپلود کن لینکش رو بده دانلود میکنم

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
خربزه خریدم اومدم خونه،خواهرم میگه خربزه است؟

میگم پَـــ نَ پَـــ هندونه است داره مسخره بازی در میاره

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون،داداشم میگه یعنی مرده؟

میگم پـَـَـ نَ پـَـَــ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم یارو میپرسه نذریه؟

پَـــ نَ پَـــ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم بهش گفتم باید از هم جدا شیم میگه یعنی جداً ازهم جدا شیم؟

میگم پـَـــ نــه پـَـــ من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم الکی بگم جدا شیم، تو بگی که نمیتونم

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
شیشه رفته تو دستم , دارم از درد جیغ و داد می کنم, به رفیقم میگم در بیار, میگه شیشه رو؟

میگم پـَـــ نــه پـَـــ ادای من و در بیار شاد شیم

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
به مامانم میگم من میرم کارواش، میگه ماشینم میبری؟

میگم پَـــ نَ پَـــ دارم میرم اونجا دوش بگیرم

برچسب ها پ.ن.پ2 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 555
  • بازدید کلی : 14,865
  • کدهای اختصاصی