loading...
pOfaK
hosein heidari بازدید : 46 سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دوستم می گم: لطفاً ترمز کن می خوام چند لحظه برم بانک و برگردم!

می گه: می خوای بری پول ور داری؟

می گم: پ نه پ می خوام برم 3000 میلیارد تومن اختلاس کنم

***

معلم به دانش آموز می گه: پسر جان برای چی توی کلاس خوابیدی؟ مگه این جا رختخوابه؟

دانش آموز می گه: پ نه پ مجلس شورای اسلامیه!

***

کسی از کوچه داشته رد می شده که می بینه یه نفر داره از دیوار یه خونه می ره بالا. بهش می گه: آهای آقا! داری چی کار می کنی؟ داری میری دزدی؟

دزده می گه: پ نه پ دارم می رم سفارتخانه ی انگلیسو تسخیر کنم.

***

یه صخره نورد به یه صخره ی بلند می رسه. می بینه دو نفر دارن می رن بالا. خوب نگاه می کنه و خطاب به یکی شون می گه: ایرج...! تویی این همه رفتی بالا؟

ایرج می گه:‌ پ نه پ نرخ تورم ام!

صخره نورد می گه: پس اون یکی کیه؟

ایرج می گه:‌ لابد اونم نرخ بیکاریه!

صخره نورد می خنده و می گه:حالا نظرت در باره ی من که این پایین وایسادم چیه؟

ایرج می گه: راستی! تو مسعودی؟

صخره نورد می گه: پ نه پ من رشد و توسعه ی اقتصادی ام.

 

برچسب ها پ.ن.پ4 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 570
  • بازدید کلی : 14,880
  • کدهای اختصاصی