loading...
pOfaK
hosein heidari بازدید : 26 سه شنبه 01 خرداد 1403 نظرات (0)
هر دختری رو که بار اول ببینی از تو نگاهش سه تا چیزو سریع میتونی بفهمی دروغگوی،دو رویی،بی وفایی ،قدر عشق واقعی رو نمی دونن

همشون قبل از اینکه باهات رفیق شن آویزونن عین چی ولی همین که باهات رفیق میشن نازو
عشوشون میره تا آسمونا
انقدر ابلحن که پسرم مثل لوازم آرایش میدونن و دوست دارن هروز با یه نفر بگردن تا تنوع رو حفظ کنن
صد تا خط دارنو به هر دوست پسرشون شماره یه خطشونو میدن تا هیچ وقت دستشون رو نشه
ولی نمیدونن که خرتر از خودشون خودشونن
به تنها موجود روی زمین که نمیشه به هیچ حرفش اعتماد کرد دخترا هستن
همشون بعد از دو سه ماه یه دعوای زرگری راه میندازنو دیگه بهم میزنن تا برن به توره جدیدشون برسن
همیشه میرن هر غلطی دلشون میخواد میکنن بعد میان اشک تمساح میریزن که منو ببخش غلط کردم
حرف که باهاشون میزنی از پی لاس زدن زیاد با بقیه دیگه حال نداره باهات حرف بزنه
خلاصه بازم میگم هیچ دختری لیاقت تو،عشقتو،احساستو نداره
هیچ دختری لیاقت عشق رو نداره.
در وجود دختران چیزی به عنوان عشق،معرفت،احساس پیدا نمیشه.
همشون یا بخاطر سرکیسه کردنت باهت رفیق میشن یا بخاطر قیافه و شرایطت.
همشون از دم خالی بندن با صد نفر رفیقن میگن من فقط تو رو دارم.
وقتی بیرونن میگن خونه ایم وقتی خونه ان میگن کلاسیم خلاصه یه روده راست تو شکمشون نیست.
از لحاظ مغزه و احساس میلگن.
هر وقت باهات میرن بیرون سرشونو میندازن پایین ولی وقتی تنهایی یا با دوستاشون میرن بیرون چشمشون همه پسرا رو میگیره.
صدتا حرف بزنن یکیش راست نیست.
با تو دم کافی شاپ دانشکاه قرار میذارن با اون یکی دوست پسرشون دم کافی شاپ پارک.
فقط کافیه بفهمن یه مقدار دوستشون داری انوقت چنان برات ناز میکنن که جنیفر واسه نامزدش نمی کنه.
اگه خط همراهش ثابت باشه همیشه قبضش مونده و پرداخت نکرده که میو فته گردن دوست پسره بدبختشون اگه اعتباری باشه هیچ وقت شارژ ندارن.
تو رو سر کیسه می کنن واسه اون یکی دوست پسرشون هدیه میخرن بعد اونو سرکیسه میکنن واسه تو هدیه می خرن.
همیشه بعد از یه مدت باباشون شک میکنو دیگه نمیتونه باهات بیاد بیرون ولی چند کوچه اونورتر با دوست پسره بیستو دومیش قرار میذاره.
خلاصه بدون هیچ دختری لیاقت تو، عشقتو،احساستو نداره.

دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، دوستت دارم، بی خود جوگیر نشو، دارم تمرین می کنم خطم خوب بشه .
دختره میگه اگه من برم خارج تو با یه دختر دیگه ای دوست میشی؟ میگم پ نه پ میرم تو اتاقم خودمو حبس می کنم رو دیوارشم می نویسم: شاید این جمعه بیاید...شاید!
برچسب ها دختر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 793
  • بازدید کلی : 15,103
  • کدهای اختصاصی