loading...
pOfaK
hosein heidari بازدید : 62 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

 

1:غرورت را بخاطره دلی که دوسش داری بشکن,اما دل کسی رو بخاطر غرورت نشکن.

2.دوباره فال حافظ و دوباره توی فالمی,همیشه در خیالتم اگر چه بیخیالمی.

3.میدونی معنی 721 چیه؟ یعنی میون 7 آسمون و2 عالم 1نفرو دوست دارم اونم تویی.

4.از زندگی 3 چیز آموختم,از عشق رسوایی,از دوست بی وفایی,از شب تنهایی.

5.نازنین هرجا که باشی قصه نویسه تو منم,همه نارفیقن و تنها رفیق تو منم.

6.وقتی دل تنها کالایی که خدا شکستشو میخره,چرا به دست کسی که دلم را شکسته بوسه نزنم؟

7.تاعمر ما باشد به دنیا,ما رفیقیم,ترسم بمیرم حس کنی ما نا رفیقیم.

8.اگه کسی واقعا دوست داشته باشه,بیشتر از اینکه بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش.

9.اگر حلقه ازدواج طلاست,حلقه رفاقت وفاست.

10.راز دل با کسی نگفتم چون ندارم محرمی,هرکه را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم,راز دل با آب گفتم تا نگویید با کسی,عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم.

11.محبت تنها جوشکاری که دلهای شکسته را رایگان جوش میدهد.

12.بهترین دوست تو کسی هست که اولین قطره اشکت را میبیند,دومی را پاک میکند و سومین قطره اشکت را تبدیل به خنده میکند.

13.تکیه بر دیوار کردم خ0اک بر پشتم نشست,دوستی با هرکه کردم عاقبت قلبم شکست.

14.عشق یعنی علاقه شدید قلبی به کسی که دوسش داری.

15.سلامتی رفیقی که از پل نامردی رد نمیشه,ولی تو دریای مردونگی غرق میشه.

16.من یه غریبه دیروز, آشنای امروز وفراموش شده فردایم,در آشنایی امروز مینویسم تا در فراموشی فردا یادم کنی.

17.روزی با خودم فکر میکردم اگر با غریبه ای ببینمش شهر را به آتش میکشم,اما الان حاضر نیستم یک کبریت روشن کنم تا ببینم کجاست.

18.آنهایی میگویند برایتان میمیریم دروغ میگویند,ما راست میگوییم که به عشق هم زنده اییم.

19.زندگی در گرو خاطره هاست,خاطره در گرو فاصله هاست و فاصله تلخ ترین خاطره هاست.

20.وقتی تورو از دست دادم هیچ اشکی نریختم,چون تمام اشکهام رو برای به دست آوردنت ریخته بودم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درمورد وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 716
  • بازدید کلی : 15,026
  • کدهای اختصاصی